torstai 13. huhtikuuta 2023

Neulominen on rakkautta

Lankajengissä oli maaliskuun aikana sukkien suunnittelukilpailu. Päätin aika ex tempore osallistua siihen(kin), sillä mulla oli jotain luonnosteltua sydänkuviota. Aiheena oli muistaakseni, mitä neulominen merkitsee sinulle. No, neulominenhan on rakkautta, niin siitä sukkien nimi ja luonnosteltu malli sopi hyvin aiheeseen. Ensin ajattelin, etten ehdi maaliskuun muiden töiden takia osallistua, mutta aika nopeasti sain mallin luonnosteltua ja päätinkin osallistua sillä. Kilpailussa oli mukana 9 paria ja niitä sai käydä tykkäämässä Lankajengin Facebook-sivuilla. Olin vähän kahden vaiheilla, että mainostanko kilpailua blogissa ja/tai Instagramissa, mutta sitten se mainostaminen jäi. Kait se mainostaminen oli sallittua ja ainakin yhden oman sukan mainostamisen näin Instagramissa. 

Voittajasukista tulee ilmainen ohje Lankajengin sivuille ja voittaja oli kyllä ylivoimainen. Kilpailu oli muuten kyllä todella tiukka. Ei ollut mahdollisuuksia voittaa, mutta olin lähes koko kilpailun ajan sijalla kaksi. Tähän sijoitukseen olen ihan tyytyväinen ja todella yllättynyt, enkä oikeastaan haaveillut edes ykkössijasta, en haaveillut mistään palkintosijoista. En voinut kuvitella, että päätyisin kärkikolmikkoon. Kiitos kaikille näiden sukkien kuvan tykkääjille! 

Kannatti siis osallistua, vaikka aluksi epäröinkin! Kaikki kilpailutyöt olivat todella huikeita ja upeita ja kaikissa näki hyvin kilpailun aiheen. Lähes kaikki työt taisi olla kirjoneuletta, paitsi voittajasukat olivat palmikkoa. Painoin tykkäysnappia useammallekin kilpailutyölle. 

Täytyy katsoa, jos julkaisen näistä ohjeen. En ajatellut julkaista, mutta nopeastihan sitä muuttaa mielipidettä :D Tuo vaaleanpunainen on Novitan geishaväriä ja muiksi väreiksi käytin punertavia jämälankoja. Yritin suunnitella helpot kirjoneulesukat ja jalkapohjan jätin yksiväriseksi. Resorin tein palmikoilla, mutta saatan muuttaa sitä, jos julkaisen ohjeen näistä. 

Tiesitkö tästä Lankajengin kilpailusta ja kävitkö tykkäämässä suosikkia? 

6 kommenttia:

  1. Onnea sijoituksesta ja kauniista sukista!💗🌸Ai niin, jos olisi muistanut äänestyksen, olisi voinut seurailla tykkäämisiä. Sekin olisi ollut jännittävää👍😁t. Irkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! No se oli jännittävää, vähän liiankin ja sitten päätin että tarkistan tilanteen aina vain aamuisin tilanteen :D

      Poista
  2. Paljon Onnea sijoituksesta kilpailussa!
    Minä en tiennyt Lankajengin kilpailusta, vaikka mielestäni olen tilannut heidän uutiskirjeensä ja ostanut jäsenyyden. Ensimmäistä kertaa luin kilpailusta Sairaasti sukkaa -blogista varmaan eilen. Pitääkin tarkistaa omat asetukseni Lankajengin suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Huomasin itse Facebookista sen äänestyksen, edes Instagramissa ei ollut siitä mitään mainintaa, ja mietin itsekin että onko sallittua esim. mainostaa omaa työtä.

      Poista
  3. Nyt on pakko perua pahat puheeni. Olinhan minä saanut tiedon sukkakilpailusta ja muustakin. Olen ostanut Lankajengin jäsenyyden ja tuo tieto tuli maaliskuun kuukausipostissa, ja se oli tullut sähköpostiin. Olin sen kiireessä sivuuttanut ja sitten unohtanut. Onneksi olin tallentanut viestin, joten sieltä se löytyi.

    VastaaPoista