perjantai 21. tammikuuta 2022

Miten tammikuu on alkanut ?

Tammikuu menee aina osittain jotenkin viime vuoden koosteissa blogin puolelle, niin aikaa ei oikeastaan jää sellaiselle keskeneräisistä neuletöistä kirjoittamiselle. Mutta nyt ajattelin uhrata hetkisen aikaa ja kertoa, miten tammikuu on lähtenyt käyntiin neulerintamalla. Hetkellisesti pienet vauvan sukat ovat jääneet, kun on tullut niin paljon muita ideoita ja jämälangatkin hieman jo loppuvat niihin. Välillä on ollut pieniä keskittymisvaikeuksia uuden töiden aloituksien suhteen (ehkä hyväkin...) ja olen aina päätynyt neulomaan yhtä ja samaa työtä. Jollain tasolla on fiilis, että haluan neuloa yhden työn loppuun asti. 


Mitä sitten olen neulonut? 

** Jämälankahuivia. Etsin jotain helppoa aina oikein huivineulottavaa ja koska sellaista ei löytynyt, niin päätin alkaa vain neuloa ja suunnitella samalla. Tästä on muuten tulossa ohjekin blogin puolelle, kun nyt saan ensin sen valmiiksi. Olen siis neulonut suurimmaksi osaksi vissiin vain tätä huivia :D

** Lapsen paita. Tämä on aloitettu jo viime vuoden puolelle, mutta sain vihdoin sitä etenemään. Enää puuttuu toinen hiha. Tämäkin tunnetusti omasta päästä helppona neuleena. 

** Routa-lapaset. Tästä oli yhteisneulonta joulukuun puolella ja sain kyllä yhden lapasen valmiiksi, mutta toisen kanssa on ollut haasteita. Kaunis kuvio ja kaunis malli muutenkin neuloa, mutta jokin tökki toisessa lapasessa. Kuvio on sellainen, että se vaatii tarkan seuraamisen. Mutta nyt nämä kuitenkin ovat tulleet valmiiksi.

Tässäpä ne suurimmaksi osaksi, mitä olen neulonut. Keskeneräisiä on toki muitakin, mutta suurimmaksi osaksi olen neulonut tuota huivia. Lisäksi olen neulonut yhden vauvan peiton, josta ohje on jo valmiina. Koska olin siitä niin innoissani, niin se on ilmaisohje, sillä sain ideoita vauvan peittoihin niin paljon, että suunnitteilla on jo toinenkin :D Toki taustalla hääritään paljon muidenkin juttujen parissa, ja niistä lisää sitten aikanaan.

Miten sinun tammikuusi on alkanut käsitöissä? Oletko neulonut / virkannut / ommellut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti