perjantai 13. joulukuuta 2019

Puikkoperjantai - mitä tällä hetkellä puikoilla?

Alempana kerroin uudesta postaussarjasta eli puikkoperjantaista, joka tarkoittaa siis, että mitä puikoilla on tällä hetkellä. Aamupäivällä höpöttelin InstaStoryihin siitä enemmän ja päätin nyt tulla tännekin kertomaan siitä enemmän. Vaikka en vielä aiemmassa postauksessa ollut varma, että teenkö tätä sarjaa blogissa ollenkaan, niin päätin kuitenkin mennä fiiliksen mukaan. En ole varma, pääsenkö/ehdinkö joka perjantai esittelemään tänne jonkin keskeneräisen työn, mutta yritetään edes. Kirjoittamalla tämä on kuitenkin hieman haasteellisempaa kuin puhumalla. 


Tällä hetkellä mulla on kaksi työtä puikoilla, haaveilen kyllä kolmannesta. Päätin kuitenkin esitellä tämän palmikkosukan tänään. Tämä varmasti valmistunee jo viikonlopun aikana, mikäli aikaa vain on neulomiselle. Tämä malli on mun ihan ehdottomasti lempparein palmikkosukkamalli. Kerroin instan puolella, että tarvitsisi varmaankin löytää jokin hieman haastavampi malli, sillä tätä mallia olen jo tehnyt aika ikuisuuden. 

Toisen sukan sain tehtyä valmiiksi viime viikonloppuna reissussa ja toisenkin olen jo saanut hyvälle mallille. Tällä kertaa valitsin langaksi tällaisen hieman kimaltelevan langan. Merkkiä en enää muista, mutta tämä sopii minusta juurikin tähän joulun ja vuodenvaihtumisen aikaan, kun kimalteita on joka puolella, niin miksei sitten myös villasukissa :D 

Viikonloppuna kerron muuten enemmän tästä mallista ja mistä olen sen löytänyt. Joten stay tuned! Mitä sulla on tällä hetkellä puikoilla?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti